![]() |
Antonio Galan de Terrassa és un taller de reparació general de l`automòbil, rentat de vehícles.
Ars Garage de Terrassa és un taller de l`automòbil, electricitat, pneumàtics, restauració de clàssics, mecànica, diagnosi, i competició.
Automóviles Quico de Terrassa, som una empresa de compra-venda de vehicles usats i de gerència. Tots els vehicles al millor preu..
AutoRACING+ de Terrassa és un taller de reparació d`automòbils multimarca, mecànica, electricitat, electrònica, injecció, frens, climatització, diagnosi, pneumàtics, car audio, enganxalls de remolc, planxa i pintura.
Carmon Rent de Terrassa és una companyia especialitzada en la venda i lloguer de productes de mobilitat elèctrica per a ús privat i industrial. És importador i distribuïdor d`una gran varietat de fabricants, nacionals i internacionals, punters en cada tip.
Carsmotor de Terrassa aspira a ajudar a cada conductor a trobar el cotxe adequat per gaudir de totes les vivències que es desenvolupen conduint..
CB Car Service de Terrassa, taller autoritzat de Cecauto, reparació del l`automòbil.
Cecauto de Terrassa és una botiga de recanvis per a l`automoció, ben reconeguda per tallers i automobilistes, que es caracteritza per una excel·lent relació qualitat / preu..
Rentat a mà, rentat de tapisseria, poliment i abrillantat de la carrosseria, làmina solar.
Venda de microcotxes i camions sense carnet. Concecionari automóbils AIXAM - MEGA.
DoctorChip de Terrassa és un taller de l`automòbil, reparació i reprogramació de centraletes, banc de potència, reset d`airbag i immo, diagnosi multimarca, eines i software.
Egarwagen de Terrassa, servei integral de l`automòbil, mecánica, xapa, pintura, pneumàtics, pre-ITV, A.A., servei Valeo, muntage d`equips autogas, vehícle de cortesia, garantia nacional, venda de vehícles usats. Red Eurotaller Plus.
Euro Repar Car Service de Terrassa, Taller Cecilio, és un taller multimarca de reparació de l`automòbil, revisions pre-ITV, càrregues d`aire condicionat, substitució de pneumàtics.
Garatge Sebastià de Terrassa, formen part de la xarxa Bosch Car Service, oferim servei integral per l`automòbil, amb unes instal·lacions adequades per el manteniment del seu vehicle.
Eurotaller Garatge Siscu de Terrassa és u taller de reparació de l`uotomòbil.
Md Racing de Terrassa és una empresa dedicada a la reparació, modificació i reprogramació, compra i venda, d`una gamma molt variada de vehicles. Turismes, monovolums, motos, scooters, cross, vehicles elèctrics ... etc. Podràs gaudir-sol, amb amics o en f.
Motos Baró de Terrassa, compra, venda i reparació de tota classe de motocicletes i quads. Venda de recanvis i accessoris. Servei de recollida i entrega a domicili.Concessionari Oficial RIEJU i BETA.
Motos Toni de Terrassa, compra-venda, reparació i manteniment de motocicletes.. Recollida a domicili.
Pneumàtics Nnos. Navarro de Terrassa, disposem de totes les marques, llantas de turisme, 4 x 4 i furgonetas, amortiguadors, revisió del vehicle, nivells i cambi d`oli, filtres (aire, oli, gas-oil) pastilles de frens i bujias.
Centre de venda i col·locació pneumàtics i alineat, frens i amortidors. Revisar i passar ITV, oli i filtres.